Waarmee kan Fynder helpen?

Wat doen we?

Gevestigd in Zeeland

Onze diensten

Klanten schakelen onze hulp in om aandacht te generen voor hun bedrijf. Die aandacht zetten we om in leads, sales of naamsbekendheid met als doel meer omzet te genereren uit zowel nieuwe als bestaande klanten. Wat we daarvoor doen is:

Hoe bereiken we het doel?

Hoe zorgen wij voor méér van iets (leads, sales, downloads, sollicitaties, naamsbekendheid, etc.)? En wat is daar precies voor nodig? Als we achterhalen wie je ideale klant of doelgroep is én hoe deze zich online oriënteert, dan is duidelijk waarop de onze energie moet worden richten om aandacht te krijgen.

Als daarbij goed rekening wordt gehouden met wat het binnen halen van een nieuwe lead of klant mag kosten, dan wordt het ook nog eens inzichtelijk of dit alles ook daadwerkelijk iets oplevert. Anders doe je eigenlijk maar wat en word er soms per ongeluk eens raak geschoten.

Wij zijn niet zo van het opstellen van uitgebreide plannen en ellenlange meetings. We pakken liever door met concrete actie. Het wordt tegenwoordig al vrij snel duidelijk of iets werkt of niet. Op basis daarvan wordt de koers bijgesteld, anders zit je daar met je mooie plannen die niets meer waard zijn.

Zorgen dat alles werkt

Om te zorgen dat potentiële leads of bestaande klanten de weg naar de informatie die ze zoeken makkelijk kunnen vinden, moet je website in orde zijn. Niet alleen de uitstraling, maar ook de gebruiksvriendelijkheid en een slimme inrichting, zodat de website beter converteert en je gevonden wordt op Google (SEO).

Door het installeren van tracking (marketing) pixels op de website wordt achterhaald wie de mensen zijn die de website bezoeken, welke acties ze uitvoeren en op welke manier ze uiteindelijk iets bestellen of contact opnemen.
Dit is vervolgens weer te koppelen aan campagnes, zodat inzichtelijk wordt welke campagnes goed presteren en welke niet. 

Trouwens, die pixels maken het ook mogelijk om mensen te retargeten. Retargeting is misschien wel het meest krachtige ‘wapen’ om online in te zetten. Dit heeft o.a. te maken met dat deze mensen al in zekere mate bekend zijn met je, omdat ze eerder de website hebben bezocht.

Er is allerlei software op de markt om bezoekers te volgen of contact te houden met de relaties die je al hebt en leads die zich aandienen. Wat er precies nodig is scheelt van project tot project, maar dat is ons pakkie-an. Wij zorgen ervoor dat alles werkt en aan elkaar is geknoopt.

Wat laat je zien?

Om überhaupt iemands aandacht te kunnen krijgen is de eerste stap om op te vallen tussen de stortvloed aan berichten en uitingen die iemand dagelijks te zien krijgt. Zelfs voor bestaande klanten, relaties, leveranciers, voor het werven van mensen of andere stakeholders is het belangrijk dat je in geregeld in beeld bent zodat je relevant blijft.

Stap twee is om die persoon warm te maken voor je bedrijf zodat ze actie ondernemen, al is het een ‘Like’ op een Facebook post. Maar staar je hier niet blind op, want veel mensen zien de content wel, maar reageren er niet direct op. Pakkende teksten, beeld en geluid spelen hier de hoofdrol. De daadwerkelijke content die nodig is om iemands aandacht te krijgen, vervolgens warm te maken en uiteindelijk te laten converteren wisselt per platform.

Benader iedere doelgroep zoveel mogelijk op een persoonlijke manier. Een manager kijkt bij potentiële aankopen bijvoorbeeld naar wat een investering oplevert voor het bedrijf, terwijl een medewerker misschien weer denkt vanuit efficiëntie om het werk makkelijker te maken. Voor beide is er een andere invalshoek nodig. Niet iedereen is hetzelfde, de een leest graag een blog, de ander bekijkt liever een video en alles daartussen.

Onder de aandacht brengen

Door het lanceren van campagnes breng je gericht content onder de aandacht via de kanalen zoals deze in strategie bepaald zijn. Denk bijvoorbeeld aan adverteren via Google, LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube. Maar ook het verzorgen van e-mailcampagnes of het uitrollen van een content campagne (blogs, vlogs of artikelen).

De uitdaging is om de content in de juiste context op de relevante kanalen te tonen. Enerzijds gericht op direct resultaat, anderzijds door middel van inspirerende, of informatieve content waardoor mensen later “vanzelf” naar jou toe komen vanwege je opgebouwde naamsbekendheid.

Bij het uitrollen van (directe) activatie-campagnes komen de kosten per klant of lead om de hoek kijken. Het spelletje is in de basis heel makkelijk: Zijn de kosten per lead binnen de perken? Opschalen maar! Valt het wat tegen, dan wordt het bijstellen om een campagne alsnog rendabel te krijgen. En als het niet werkt, dan werkt het niet. Daar moet je niet te lang bij stil staan, maar op naar de volgende welke misschien wel een winnaar is. Dit is precies de kracht van online.

How Does It Work

I Have Been Featured In: